Ingen jakt

Imorgon skulle det bli älgjakt, men fick mess just att kalven vart skjuten ikväll så slipper sitta i ett torn och frysa imorgon. Det öppnar ju givetvis för knipjakt! :D

Älgjakten över, tur att vi fick sista kalven + att jag inte hade nån lust med älgjakt iaf
Betyg: 2 av 5 skadskjutna knipskallar



Bosse friar vidare i Eckerö så ingen knipjakt, vP ska till Swe och jag tror jag är för lat för att åka och jaga rådjur. Att man inte ska kunna hitta jaktm8s nu när jakten snart är slut! Hur prioriterar folk?!
Betyg: 1 död Åda!



Blir väl att dricka nån öl, äta lite chips och kolla på estniska grisar hela natten ist 
Fackaruuu, jag har ju slut på öl och chips
Betyg: 1 av 5 skadskjutna knipskallar

Kommentarer
Postat av: Helge

Skit att ni skjutit min kusin Älge, han kunde inte åka med på semestern eftersom han var så förskyld.

Tycker att det är taskigt av er att skjuta på sjuka.

Tur att jakten är över så vi kan ha det lugnt när vi kommer hem igen, men ser jag någon av er i skogen kommer mina horn att att kännas..... och det länge!!!!!

2008-12-20 @ 00:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0