Dålig jakt, upp och ner i pokern

Igår var jag ut med vP och Ginman och skulle panga anka... fick inget. Ginman sköt som vanligt inte ens ett skott. Snål som vanligt. vP pangade väl nåt, jag pangade väl oxå på nåt men det enda som hände var att vi panga ner en anka som försvann in i vassen. suck....  Vi funderar väldigt seriöst på att börja laga egna hagelpatroner... Såna som faktiskt innehåller hagel och krut.

Poker gick otroligt bra i tisdags. Alla drag satt, alla kickers var högre, och alla 50/50 gick på rätt sida. 4-dubbla på ett cg-bord och dubbla på bra många andra. ITM på nån MTT oxå, men inga större slantar där :(

Idag var den totala motsatsen! Ingen 50/50 vunnen, 1 drag satt av typ 50?!?! Lätt tilt smög sej på. men sen kom den totala tilten när den här handen kom:

6(c)-8(c) från mitten poss, jag höjjer upp och får en syn
Flopp: 5(c)-7(c)-9(h)
Jag bettar ut, får en re-raise och sen var det kaos och all-in.
FI visar A(c)-2(c)
River blank, men river 3(c)... magsår och rejäl tilt efter alla andra sjuka beats. Floppar man en sån nöt som den där så ska man inte få bli utdragen... det är inte lagligt ens....
Iofs långt ifrån ovanligt och inte spec otroligt, men fan va sur jag vart...
Vann en SnG lite senare för att bli på lite bättre humör, men stort minus idag iaf.

Det är ÅM i helgen, det är älgjaktspremiär i helgen, det är knipjakt i helgen, mam o pap ska ha nån mini-fest i helgen

Jag ska sova bort hela helgen tror jag

Nu tilta bort några inköp till, natti


Ska lägga några såna i backen på lördag.

Kommentarer
Postat av: Jant

Men då är förstås FT nere när man ska in och tilta som värst... Megatilt!! PRKL!

2008-10-15 @ 01:03:29
Postat av: Erik

Ska också jaga älg på lördag, gl hf då.. :)

2008-10-15 @ 09:51:31
Postat av: Diva

Undra vad jag och min matte gjort senaste tiden vi verkar ej vara så viktiga i ditt liv.FF

2008-10-15 @ 10:11:28
Postat av: Gizmo

Undra när jag får komma med och hämta fåglar....

2008-10-15 @ 10:12:14
Postat av: Bert Sune

Jant, är du aldrig hemma och städar och lagar mat eller sover?

2008-10-18 @ 20:33:27
Postat av: Vegannisse

Käka sallad istället!!!!!!

2008-10-18 @ 21:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0