Idiot spel ** WTF IN HELL!?!?!?! ***

Idag kan jag ha gjort det sämsta spelet på väldigt länge.
Jag leder en turnering... stort... väldigt stort!
Det är en 90 pers sng, 22+2 eller va dom kostar på tilt och vi är ca 20 pers kvar, 9 betalda. Jag får för mej att höjja upp från BB efter att knappen och SB limpat. Knappen synar.
Flopp: 6-6-3 rainbow. Jag bettar pott, knappen synar. Undrar vad han kan ha?
Turn: lågt skitkort, jag bettar pott, knappen synar... undrar vad han kan ha?
River random skitkort... Jant all-in, årets överbet , knappen blixtsynar... jag är tom och knappen visar 6-5 och min turnering är förstörd.. Nästan iaf, är nere på halva avg.
Lyckas iaf dubbla upp en gång men synar sen ner en kille som har dryga 13k, jag exakt 13. Han har 10-2 LOL? jag synade ner med AQ... river 2. Var nästan inte alls sur efter min idiotbluff, men nu vart jag ju iaf tokig. Eller nej, jag var tokig redan när jag bluffa bort mej. Hade nästan 15.000 till 2an då. Sjukt...

Gått bra annars idag, liiiiiite plus på cg, men varit ITM på nästan alla sng.

Igår efter innebandyn åkte det närmare 100 dollar tror jag... spelade dåligt tillika som jag va helt kortkall på alla 5 bord... zzzzz

Blir ingen jakt heller förän lördag, så får nöta poker så mycket man hinner ist.

btw, ÅM är först helgen efter denna... dålig koll...

Nu någon whiskey, sng och random tour till, sen sussa kudde...


Japp, det är en suddig Batteryburk


**
Spelar en 8 dollar tour, leder. 2 platser kvar till pengar. 4 pers limpar?!?! och jag sitter med AA på BB. Går all-in direkt för att ta alla feta blinds... fold, fold, fold, BLIXTSYN!!!, FOLD! Killen visar JT ?!?!?!?!!?!??!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?
Flopp 7-8-9! Jag spyr galla... fortfarande kvar runt avg, men för satan!?

***
Slutade typ på 13 plats efter ännu en sjuk hand. All-in med JJ, för att hugga en raise  + blinds. Får syn av 5-6s. Floppar J-7-8.
Gissa turn? Japp, en 9... och inte parar river bordet såklart. Bara nån BB kvar sen och åker med 8-7s mot KK i en 3-way pott. Han låg inte ens spec dåligt till när han hitta syn med sin 5-6s.

Nåja, jag fick ju tillbaka pengarna iaf efter 3 timmars spel... va hände med dom där 700 som jag nästan hade i fickan?

Kommentarer
Postat av: Evil-Einar

knipor / viggar / Gräsankor och till och med en å annan pracknisse e bättre än poker å D VET DU

2008-10-17 @ 19:30:14
Postat av: Kiosken

ähh.. vafapå söndamorron i skåran så ska jag å bosse lära dej lira poker på riktigt! btw på mina "mattbomber?" som ser ut att komma direkt från finska vinterkriget som är tillverkade i USSR!! så står det inget bäst före datum så jag räknar kallt med att dom är som ett fint årgångsvin, dom blir bara bättre, snabbare och mer effektiva. så dom borde passa bra i farfars gamla kanon som är från 50- tidigt 60-tal.. pang pang pang! tordmule och salskrake ska puttra i grytan nästa vecka

2008-10-17 @ 20:09:11
Postat av: Jerry

Tror att tom Diva spelar bättre kort än vad du gör.... Börja med bingo istället!!!

2008-10-18 @ 20:30:38
Postat av: Von pansne

fittigt ointressant :)

2008-10-18 @ 20:32:14
Postat av: Jeryy

Vad du säger om min favogrej""" Kör lite fia m ben istället då och du nu vet hur man gör, annars kan du alltid fråga Diva,om hon nu vill tala om det för dig, haha tror inte det.

2008-10-18 @ 21:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0