Jag vart trött nu...

....så jag orkar inte skriva nåt idag... spelat lite poker ist

Började illa och tappade dryga 2 inköp...!? Givetvis förlorade jag alla 50/50, men nåt annat hade jag inte räknat med heller! Sen tappade jag många pockets, och andra händer där jag leder, mot folk som satte sina drag tillika som jag missade mina monsterdrag. Thats fucking poker... efter det nederlaget vart det pause och  ut med mths, vP, Jocke och Ginman och jaga lite, kommer jakt story imorgon på den. Sen hem igen och nöta mera poker. Kom nästan +/- 0, lite minus fortfarande, men en vacker räddning på kvällen. Spelade ingen hand värd att nämna direkt... Man gör inte så mycket roliga moves när man grindar 5-6 bord i taget, mest bara ABC. Gjorde dock en idiotbluff på en kille som floppat ett set, det var nog dagens sämsta spel på hela FT.  En annan anledning till det dåliga resultat i början kan ha varit att jag va rätt sliten efter jobbet och rätt hungrig, pinade dock på med 8 bord som mest tillika som folk terroriserade mej på telefonen... Låt mej va!

Natti
 


Sådär ser A(s) ut ifall ni inte visste

Kommentarer
Postat av: Agne

Ska du inte vänta med poker till jaktsäsongen är slut. Du är säkert mera fokuserad då och slipper slösa bort semesterns reskassa på idiotdrag, eller så har du fått teflon i pannan, och då finns ingen bot.

2008-10-09 @ 22:57:14
Postat av: Jant

Jaktsäsongen varar ju året runt om jag tjuvjagar...

2008-10-10 @ 05:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0