KK drar ut... vid fel tillfälle * **

Spelar cashgame as we speak lizzom...

På två av borden får jag KK tillika!! :D:D Sjukt nog hamnar jag all-in på båda borden... tillika
Möte AQ och AA!!!
Mot AQ så kommer det A på floppen och K på turn... vinner! :D
Mot AA så kommer K på river... så sjukt, så sjukt...


Skulle lätt byta dessa två händer mot den i ÅM...

*
All-in preflopp 2 händer på raken i cashgame
Hand 1 QQ mot KQ.... han träffar K.... sick
Hand 2 JJ mot QJ... han träffar 2 st Q...  sick..

**
KK höjjer och får syn.
8-8-6 flopp, jag bettar ut, han all-in, jag blixtsyn.
Visar TT och turn kommer T!! SATAN!

Tillika en hand på ett annat bord, jag glider in på 4-5 från SB.
Flopp 4-5-K.
Jag bettar pott, en kille går all-in... Sätter han på AK och synar tillika som jag är tilltad över KK sekunden före på bordet brevid. Synar och han visar 99?? LOL? Turn är K och han har högre 2 par... TOTALT TILT!!!


Kommentarer
Postat av: Evil-Einar

Lohooo seeheeerrrrr

2008-10-28 @ 05:36:49
Postat av: Jant

www.youtube.com/watch?v=HL9yh3ZS9I0

HAHAH

2008-10-30 @ 12:21:42
Postat av: Diva

Husse du e duktigt sjuk.... Knäpp knäpp

2008-10-30 @ 12:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0