9/11 the day of terror

Mjoeaste, vi va ju då ut och skulle jaga dessa svårjagade änder ikv igen... Dagens två gästjägare var Kuvdräggs Tom och hans son, Alexej. Trallade till det vanliga stället, "Pansnes Vassar", och installerade oss lite varstans i vassar och vattenfall. Satt nog ett bra tag innan vi ens såg nåt... och sen tog det ännu längre innan vi fick skjuta... det gick så pass långt att vP fick i nerverna och tog upp byssan och dammade av ett skot på ... ingenting? Idiot! Han fick inget heller... mega-idiot! Han berättade oxå att det brukar ligga änder i vassen brevid oss och att dom brukar föra ett jävla liv. Det enda jag kan komma att tänka på nu, efter all info som jag gav er tidigare, är att dom har nån sorts gayorgie eller utövar gruppvåldtäkter. Jävla perversa änder! Ska skjuta dom allihopa!
Satt och väntade ytterligare en oändlighet innan det kom upp 3 ankjävlar bakifrån... Vi hann inte ens skjuta! SATAN!!!! Satt ytterligare några oändligheter innan det tillslut kom en skock med... fågel... av nåt slag... Jag siktade på de två första som nästan flög ihop och dammade av ett skott! Kunde se båda fåglarna falla från himlen i ett "scrubsmoment" men när jag vaknade upp såg jag att ingen av fåglarna hade planer på att dö. Jag vart arg och lätt förbannade och pangade iväg ett skott i ren ilska på en stackare. Denna stackare kom inte undan. Den vek ihop sej till en liten boll och började falla! Likt en släggkastare snurrade jag runt och pangade iväg ett skott till på en av fåglarn. Ingen reaktion av fågeln. Jävligt respektlöst tänkte jag för mej själv... man kan väl iaf se ut som man är rädd eller tappa en fjäder iaf? Medan jag funderar över den respektlösa fågeln så smäller det till 1.5 meter ifrån mej. Det är min fågel som jag sköt som tydligen håll på störta på mej som nån sorts kamikazepilot! Unden tiden som detta har utspelat sej så har vP oxå fått iväg två skott men va så jävla långt ifrån att träffa att det såg ut som om han missa med flit! Enligt rykten är han inte bättre än sådär... Fåglarna flög vidare några meter innan dom kom över Tom och Alexej. Tom pangade till en fågel och trodde att den dog, men det vart ett vingskott och fågeln trillade ner i vattnet och dök sekunden efter... och som så många gånger förr, så var det de sista man såg av den fågeln. Undersökte min fågel och ser att det är en Pracknisse-hona som ligger flat brevid mina tassar. Har skjutit en hel del såna i min karriär, oftast har jag blivit lurat till detta fanstyg av Bosse! Ser ju så dåligt utan linser så man kan få mej att skjuta på vad som helst nästan :P Nu på hösten är den ju t.o.m. laglig att skjuta... tror jag iaf? Hände inte så spec mycket mera sen och vi åkte hem.


Kuvdräggs Tom.,Ella, Pracknisse-hona och Alexej. + min nya fina bössa som jag målade om igår


Pracknisse-tanten, Alexej, min super fina mördarbössa och Ella. Upp till höger ser man vP's hand. Han försöker konveratera Ella till pingvin. Stupid Jansne


Kommentarer
Postat av: Bosse

jonas om du skulle haft linserna i skulle du sett att det är en skrak-hona :)

2008-09-11 @ 21:35:10
Postat av: Sven

Jag tror att det var en fladdermus.

2008-09-13 @ 21:48:33
Postat av: Felicia

Tur att ni hade Alexej med er annars hade ni inte fått någon träff alls, han är en riktig lyckoamulett.

2008-09-14 @ 18:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0