Dålig dag idag

När jag kom hem så var en av mina fåglar borta! Diva fick direkt skulden tills jag kommer på att hon inte är spec intresserad av fåglar + att jag inte hittade en endaste liten fjäder på gården. Nästa misstanke går till mårdhunden/vargen som antagligen förföljde mej hem (ca 2 mil) och väntade tills jag hade hängt ut fåglarna för att sedan slå till när jag somnat! Hittar ingen annat lösning på gåtan! Indirekt är det givetvis mths fel som inte sköt det där fanskapet igår... Hämtade en fälla idag av YberGobbe2k8, så imorgon ska den med lite tur vara fångad... eller iaf under helgen!
Var ut med Jr och Kim idag oxå, men fick nada. Såg en fågel som var på håll. Det var allt... fecking insane I say! Ska aldrig mera åka dit och försöka skjuta änder. Kan lika gärna sitta inne i en kyrka och skjuta och endå få lika många fåglar!
Von Pansne och mths var oxå ut och testade lyckan. Dom fick nada dom oxå. Kanske var det dåligt väder idag... regn, ingen blåst... molnigt... blött i gräset....

Men nu sova, imorgon är en ny dag, med nya patroner att skjuta!

Glömde luren hemma oxå, så kunde inte ta några kort på fåglarna som vi inte fick


En guding vättäää, tagen inne på Sittkoffzzz


Sköldpaddan drack så mycket öl att den vart STEN! :D:D:D HAHAHAHAHAH

Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Teflon i pannan eller för många bärs? Jag tror du käkade fågel till middag. Fick inte Diva följa med o jaga idag? inte konstigt att ni inte fick något då alla fåglar låg i vassen o skrattade åt er.....

Det enda du kommer att fånga i fällan är katter, mjau.

2008-09-18 @ 21:10:58
Postat av: Jerry

Var det min badanka som försvann igen????

2008-09-18 @ 21:12:49
Postat av: Sune

Ja, jag tog ankan men jag lämnade lite sallad istället, om den inte fanns kvar kanske du ska ordna en fälla åt bambi istället.

2008-09-18 @ 21:16:07
Postat av: Jant

Jo, Diva var med, och lite lätt uttråkad. Men Jr var ju med och roade henne så gått det gick.

2008-09-19 @ 10:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0