Efterlängtad segerintervju med Bosse! Mästar-Bosse! M-B!

Hur känns det att äntligen har vunnit ÅM i Sporting?

M-B: Bra, men det var nog rätt väntat när man ser på motståndet... fanns ingen som ens var i närheten av min klass *zzz*

Hur mycket har du tränat och hur tränar du?
M-B:
Jag förlade mitt träningsläger på Jannes bodega över juli månad, det har väl inte blivit så mycket skytte där men vi kan väl kalla det mental träning


Med mentalträning, menar du någon typ av trans? Har sett dej vid upprepande tillfällen vingla därifrån?

M-B: hm.... man kan väl säga att man har en inre frid när man går därifrån... whisky har den effekten på mej... eller ibland tvärtom oxå...


Vad är ditt bästa resultat någonsin?

M-B: 89/100... jag är ju rätt skillad så...


Är du ålands bästa skytt, och varför isf?

M-B: ja jag e bäst, och det beror nog på natural skillz... och för att inte Jant är med och tävlar. Känns lite fel att titulera sej bäst då, men men :/

Efter segern, tänker du dra dej tillbaka och kanske flytta närmare solen eller blir det stanna kvar och forsätta jobba?

M-B: det blir nog att fortsätta jobba tyvärr är inte skytte en speciellt lukrativ sport

Hur många prackkärringar har du lurat mej att skjuta genom åren, och har det varit med flit?
M-B
: det är nog mellan 10-15 och nej det är inte med flit


Tre korta:

Hur många ådor har du skjutit i ditt liv?

M-B: 2 som jag kommer ihåg....

Har du någon gång skjutit på en sten och trott att det varit en mårdhund?

M-B: JA!

Har du någon gång vaknat upp i vattnet?
M-B
: ja...

Några sista ord?
M-B:
  tack för pokalen men var e spriten?        och så vill jag hälsa till mamma



Mästar-Bosse kysser pokalen =)
 


Kommentarer
Postat av: ÅDA?!!

Varför skjuter du åda?!?

2008-09-24 @ 21:34:48
Postat av: jansne

jag vet en som e bättre, ANTON!!

Han sköt 3 skrakor på 1 skott i helgen, alla stendöda, å den 4e satt sig breve å titta, men han orka int skjuta den... måste berott på ryggen...

2008-09-24 @ 21:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0