Efterlysning

Är det nån som har sett von Pansningens jacka? Den var senast sett på Klinten i en lägenhet där en ful, stor, skrämmande och enorm hona bor. Namn, ålder och adress är okänt... kön också! Enligt rykten så lämnar denna hona stora röda svulster efter sej. vP sa efter incidenten: "Den känns som ... bölder... det gör ont *gnyyl*" vP fick idag bära jacka med hög krage. Vi led alla med honom. Han är iaf en stark pojke...

Så ser den saknade jackan ut och enligt vP så kan jackan nu finnas hos en mycket grotesk hona!
Alla tips hänvisas till [email protected] 

vP: Jag var väldigt full och jag fick lämna området i all hast utan jacka. Jag ångrar mej djupt idag, men det var bäst för alla parter. Jag tänker inte själv ta upp jakten på jackan, utan hoppas att allmänheten kan hjälpa till... Det har varit en tung tid och jag tänker inte, och vill inte, lämna flera kommentarer eller svara på andra frågor. MvH von Pansningen


Kommentarer
Postat av: vP sympati

Jag lider med dej vP! Det händer oss alla. Kämpa vP, KÄMPA!!! <3

2008-09-15 @ 23:01:31
Postat av: vP sympati

Föresten, jag har inte sett din jacka... :/

2008-09-15 @ 23:02:40
Postat av: Felicia

Är det inte Ewickans jacka, eller var det Jants? Har för mig att de letade efter den förra året, var har den varit hela tiden? hos vP?

2008-09-16 @ 22:43:05
Postat av: Ron

Kom igen VP, var lite hårding och gå dit och hämta jackan, om inte annat så får du beväpna dig med ett svärd eller dylika medeltida vapen, annars kan du ju alltid klä ut dig till en Ninja och göra ett obemärkt besök och ta jackan, ninjor har ju kaststjärnor och andra vapen, alltid värt ett försök!

2008-09-19 @ 09:14:21
Postat av: Felicia

Du kan alltid köpa en ny jacka, de finns precis likadana med den fina cerisafärgen på Kapp-Ahl på rea nu. (OBS, det är på barnavdelningen)

2008-09-19 @ 21:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0