Var är alla änder?

Var ut imorse med Kim och skulle puffa ner några änder, men det var totalt värdelöst! Vi såg totalt 5 änder?!?!?
Igår, efter 2 glas vin, skulle ewick tydligen med och jaga också!? Men sen imorse, lite över 5, så hade hon ändrat sej (och vinet gått ur?) och sa: "Jag kan komma med en annan gång... typ 2018 eller så..."
Junior skulle oxå varit med men gnällde över öm hals och bla bla bla whine, så det vart som sagt bara jag och Kim... och Diva. Det fanns massa kor där som hade varit och tryckt sina slemmiga nosar mot mina nytvättade bil, så ska tvinga ewick att tvätta den lite snabbt idag... Diva va nog inte helt nöjd med att inte få hämta nån fågel men kor är ju en av hennes stora pasioner så helt bortkastad var nog inte utflykten


Nån random bambi från förra året

Kommentarer
Postat av: Elin

Tror ej hela sanningen kom fram här.... Sa faktiskt 2028

2008-09-03 @ 11:35:56
Postat av: Aw

Helt rätt, bättre att ligga i sängen o sussa kl 5 på morgonen.Kan väl jaga kl 5 på em istället.....

2008-09-03 @ 11:44:26
Postat av: Elin

Du e en vis kvinna mamma

2008-09-03 @ 12:13:07
Postat av: julius

bästa jant jägare.en vacker morgon kommo jag vandrande över sankmarkens vackra tuvor.en stor en buske stodo där å vajade i den tidiga morgonbrisen.under nämnda en,sutto en konstig varelse.vid den första anblicken,sågo det ut att kunna vara en gris,ett svin med hakskägg.förundrad satte jag mig sedemera ned,för att begrunda detta förunderliga monster.helt utan förvarning, börjar detta utomordentligt märkliga djuriska beläte att röra på sig. då sågo jag att det var utrustat med ett välutrustat hornpaket,och då insåg jag genast att det högst sannolikt rörde sig om en rågris.kontaktade sedemera en expert på området,vilken bekräftade mina misstankar.han berättade vidare att han sett 368 stycken på samma gång,detta iakttagande från hans sida hade efterhans utsago skett efter en rekordlång fyllefest med sina 12 bröder.det var då jag till slut insåg,och förstod hur rätt jag hade i min artbedömning.så,skulle vara intressant ur vetenskaplig synpunkt,om du iakttagit detta urbota märkliga djur,det är ju trots allt tämligen vanligt,och tydligen förekommande i stora skockar.

2008-09-03 @ 18:54:19
Postat av: Jant

wtf lol?

2008-09-03 @ 18:58:41
Postat av: emma

kan inte jonas tvätta själv??! tror inte Jonas kommer upp vid kl 5 på morgon eller så går han upp o lägger sig i skogen o sover...

2008-09-03 @ 20:36:48
Postat av: Aw

Förstår precis varför den stora jaktlyckan uteblir. Kl 5 på morgonen är ögonen fulla av grus, så de ser inte de fina djuren som spatserar eller flyger förbi på mycket mycket nära håll. Prova 5 på em istället så ska ni säkert se att det går mycket bättre.

2008-09-03 @ 22:12:20
Postat av: Veggo

Sluta nu döda djur! Ät sallad istället!!

2008-09-04 @ 16:42:07
Postat av: diva

Diva undrar om hon får jaga några fåglar snart. men hon tror inte Jonas orkar gå ut i skogen...

2008-09-04 @ 20:01:04
Postat av: Jerryboy (Divas pojkvän)

Är Jonas bakfull idag????? Försöker han dränka sina misslyckade jaktstrapatser? Diva o Ew får väl försöka muntra upp honom, så kanske han kommer upp på benen igen.

2008-09-04 @ 20:08:27
Postat av: Anti.................

Veganer, antijaktfreak o andra patrask undanbedes besöka denna sida, i annat fall riskerar ni att få virus.

2008-09-04 @ 21:30:06
Postat av: Jant

Jobbat kväll den här veckan + att det varit dåligt väder tidigt på morgonen, så har varit dåligt med jakt

2008-09-04 @ 21:37:29
Postat av: Aw

Jaså, nu kommer ursäkterna till varför det varit dålig fart på denna sida, hmhm vet inte om jag riktigt vill tro på det. Här har varit strålande sol hela dagen. Väntar mig en snar förbättring!!!

Utan vegar o annat skit!!!!

2008-09-04 @ 21:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0