Maj, vad hände?

Hela Maj försvann...

Allt började med att jag slet ut visdomständerna och låg däckad som en fet säl typ en dryg vecka. Svullna kinder och värkande käkben, jag var inte så sugen på att trycka upp ett hagelgevär mot kinden. Så den helgen gick helt bort.


Alltid varit snyggt med dubbelhakor och hamsterkinder.

Helgen efter var det planerat massor med jakter! Långledigt eftersom det var nån viktig helgdag att fira mitt i veckan + helg efter det. weeee!! :)
Nåja, det sluta med att MB gick in i perioden. På onsdagen var han svårt full när jag pratade med honom, och dagarna efter blev det väldigt mycket värre. På söndagen gick det att förstå vad han sa igen, men då var helgen slut, så ingen jakt under den långhelgen! prkl

Och i onsdags började jag känna av en förkylning och torsdag-söndag låg jag IGEN i däckad säl-läge!!!

Och nu är Maj slut................ surt.

Kommentarer
Postat av: WA-to-the LP

Omfg jonte, du ser ju ut som en hamster. Eller en bäver, ja du ser ju hur som ut som nåt man får jaga... Farligt.

2009-06-02 @ 14:01:27
URL: http://www.ps3sverige.se
Postat av: Anonym

Stackars människa, hela maj förstörd! Du kommer antagligen gå in i djup deprsion efter det här... det skulle iallafall jag göra.



peace

2009-06-02 @ 16:15:20
Postat av: Anonym

Byt ut MB han super för mycket! skjuter för lite oxå och enligt rykten ska han bosätta sej på någon bodega under juli och fortsätta sitt periodande.



Hur gick det för jägarna som åkte fast tidigare i vår? Blir det sprutor eller elektriskastolen? Sjukt... så sjukt

2009-06-02 @ 21:53:45
Postat av: Jant

Sitter med ny laptop och ser sjukt stor skillnad på bilder. Mycket tydligare på alla sätt och vis. Mina dubbelhakor får en helt ny dimension!

2009-06-03 @ 21:28:07
Postat av: Evil-Einar

Hehe då sku du se dina dubbelhakor på 37" full HD helt jävla grose

2009-06-07 @ 10:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0