Fågelskådare

http://ohmybirds.blogspot.com/

Nån skrev in den där länken i en kommentar i föregående inlägg.  Det är verkligen sjuk läsning. Fick läsa en bra bit innan jag kunde vara säker på att det inte var fejk. Föresten är jag inte helt säker....

Fågelskådare e fucking retarded.


Några rader ur fågelskådarens blogg:


"Otroligt nog - och detta är SANT! - fick jag i går se en W-formation av gäss! På cirka 200 meters höjd såg jag gässen i en vanlig V-formation; några sekunder senare inträffade en intressant transformation: V:et blev till ett W!
Jag trodde knappt mina ögon! Detta är stort, STORT!
David, som låg i vagnen, förstod inte mina glädjetjut, utan började gråta...

Som fågelskådare kan jag leva på en sådan här stund i 7-8 veckor!"


"Kl. 7.12 - 14 sparvar blev nästan påkörda av buss nr 1 nere vid Knutpunkten. Ringer troligen Swedbus och diskuterar chaufförens hänsynslöshet. (Det är inte första gången han struntar i att bromsa när han ser fåglar komma flygande"

"Cornelia (Cornu Hornu) kom in och tackade för att jag väckt hennes fågelintresse igen. Hon berättade att hon numera kan sitta i timtal och bara titta ut i tomma luften i hopp om att få se t.ex. en ladusvala. Jag förstår hennes glädje!"

Jag citerar mej själv: Fågelskådare är fucking retarded!

 eller?


Kommentarer
Postat av: Anonym

LOOOOL :D

2009-05-21 @ 19:16:31
Postat av: Fräs

Helt klart fint av dem att njuta av fåglarna istället för att skjuta dem:)

2009-05-22 @ 19:09:40
Postat av: Tolle

Jag sku också börja gråta om min far sku reagera så...

Och kanske busschaffisen också va fågelskådare och ville titta närmare och tacka sparvarna för att dom väckt hans regnbågsfärgade-fågelintresse...eller så int...

2009-05-22 @ 23:25:46
Postat av: Svärmor

Klart att fjädrarna flyger W, hur ska de annars flyga???? Busschaffisar gillar kanske också att jaga så vad gnäller de om.....

2009-05-22 @ 23:44:38
Postat av: Wlp

lol. LOLOLOLOL

2009-05-24 @ 15:36:07
URL: http://www.ps3sverige.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0